skomen.) Maar er is ook een and

Dat gezegd hebbende, is het begrijpelijk dat het prijsniveau van $ 180 van de Zoom Pegasus Turbo een zorg is voor sommige hardlopers - je zou normaal gesproken moeten streven Nike Air Max Vision Mujer naar meer dan $ 1 per mijl op je schoenen. (Het is belangrijk op te merken dat ik heb geconstateerd dat je op 200 tot 250 km van deze schoenen kunt Nike Air Max 2017 Womenskomen.) Maar er is ook een andere vergelijkbare optie voor minder gevorderde hardlopers die op zoek zijn naar meer kilometers uit hun schoen. De Nike Air Nike Air Max 90 Mujer Zoom Pegasus 35 is geprijsd op een redelijker $ 120, en hoewel hij een vol meer weegt dan de Pegasus Turbo, is het een goede keuze voor diegenen die op zoek zijn naar een hardloopschoen met meer duurzaamheid. Het schuim op de Air Zoom Pegasus 35 is niet zo zacht, dus het gaat langer mee, maar het biedt nog steeds voldoende demping en een veerkrachtig gevoel onder de voeten. Terwijl de Pegasus-turbo's zijn ontworpen voor meer elite lopers, is de Air Zoom Pegasus 35 een perfecte keuze voor hardlopers op elk niveau, of je nu net begint of Nike Air Force 1 Mujer traint voor nog een andere marathon. Bonus: deze schoenen zijn verkrijgbaar in smalle, normale, brede en extra brede breedtes, waardoor ze echt Nike Air Zoom Spiridon Mujer geschikt zijn voor iedereen. Na het lopen van een paar marathons in de eerste versies van UltraBOOST, was ik ge?nteresseerd om te zien welke prestatieveranderingen Adidas EQT Support ADV Mujer Adidas heeft gemaakt voor een schoen die een favoriet is geworden voor atleten, evenals hypebeesten en sneakerheads als een lifestyle-kick. De nieuwe Nike Air Max 270 Mujer UltraBOOST 19-schoen heeft een ander gevoel met hun "PrimeKnit 360" -bovenwerk dat helemaal over de bovenkant van de schoen is geweven. Het duurt een paar runs voordat de schoen goed om je voet zit. De steun op de hiel is verbeterd en adidas verdwijnt niet uit het schuim waardoor het erg populair is geworden bij hardlopers die de voorkeur geven aan een schoen met meer demping. Vanwege deze toevoeging vond ik het meer geschikt voor eenvoudige en matig gestimuleerde runs omdat het zwaarder is vanwege meer BOOST-schuim aan de basis. Nike Air Max Zero Mujer Deze nieuwe editie van de schoen zorgt voor een stevigere rit op die langere afstanden. Ik heb een aantal teamgenoten die de UltraBOOST hebben gebruikt om Nike Air Max 95 Mujer terug te keren van de blessure vanwege de dempingstechnologie. Ik ging een paar keer hardlopen in de regen met de schoenen en de 'minder slip en meer grip'-Nike Air Huarache Mujer verbeteringen die in vorige edities werkten waren er nog steeds vanwege het Continental Rubber dat op de bodem wordt gebruikt. De buitenzool is zeer duurzaam in vergelijking met zijn concurrent in de Nike Zoom Pegasus Turbo. Er zijn weinig tot geen slijtagepatronen zichtbaar op de buitenzool tegen de tijd dat je ergens tussen de 50 en 100 mijl met de schoenen raakt.
Sign In or Register to comment.