mig ?r en av de sakerna d?r jag

Du n?mnde att du var p? l?rdag klockan 5:00, f?r att se om Air Force 1 skulle s?lja. Ska du g?ra detsamma f?r Vandal? Ja, absolut. Vandal f?r mig ?r en av de sakerna d?r jag inte oroa mig s? mycket f?r att det ?r s? b?rbart att jag n?stan ?r, om den s?ljer, fantastiskt. Om det inte s?ljs omedelbart s? ?r det bra ocks? f?r att jag vill ha r?tt personer att ha p? sig det h?r eftersom den h?r skoen inte handlar s? mycket om ?terf?rs?ljningsv?rdet. Det handlar mer om att ha det i din garderob som en schweizisk armékniv. Det ?r en probleml?sare, och det borde inte n?dv?ndigtvis vara n?got som s?ljs p? sekund?rmarknaden. Att Nike Roshe Run Femme s?lja en sko som m?nniskor Nike Air Max 97 Mujer faktiskt kommer att ha p? ?r faktiskt ett revolution?rt koncept 2018. Det ?r inte en gimmick. Denna sko Nike Air Vapormax Femme ?r f?r dig att ha p? sig och f?r att du ska se riktigt, verkligen j?vla bra in. N?r vi presenterar oss ?r det namnet som vi f?tt som barn. Jag heter Gaagwagyehe: Solen lutar, orbben g?r ner, som solnedg?ngen. " Denna linje fr?n Jeremy Thompson, medlem av Iroquois Confederacy of Onondaga Nation och professionell lacrosse-spelare, Nike Air Vapormax Femme illustrerar sommarens Nike N7-kollektion: skor och kl?der inspirerade av den vertikala expansionen av himmel och vatten, varje element en brytad syskon av den andra b?jer sig in i m?nga blues n?r solen faller in i horisonten. Samlingens indigotryck inspirerades av bilden av himlen som reflekterar p? vatten, gjordes genom en naturlig f?rgningsmetod, d?r blommor samlades in, Adidas Gazelle Femme blandades genom ett j?tte katt och producerades p? en stor bit tyg. Bilden skannades sedan f?r att f?rgen skulle sublimeras p? teknisk sportkl?der. Utskriften framtr?der tydligt i kvinnors Adidas Superstar Femme samling, som t?cker muskeltanken, kompressionstr?jorna och Air Max 1. Det ?r ocks? p? unisex-locket samt klackarna hos b?de m?nnen N7 Air Max Motion LW och N7 Kyrie 4, som ocks? visar en st?ende stenst?mpelt?tningsdekal. Den St?ende Rock Sioux Stammens segel har speciell Nike Air Max 95 Homme betydelse f?r Irving: Pointvaktens sena mamma, Elizabeth Ann Larson, var en registrerad medlem av St?ende Rock Sioux-nationen. Irving n?rmade sig Nike och bad om att tribalf?rseglingen skulle inkorporeras i skon. Jag ?r ?dmjuk att vi kunde placera Standing Rocks stamt?tning p? denna N7-sko, s?ger Irving. "Jag ?r stolt ?ver min personliga historia, s? att f? denna m?jlighet att representera Nike Air Max Classic BW Mujer min familj samt St?ende Rock Sioux Stammen ?r en otrolig ?ra. Mamma, det h?r ?r f?r dig. Jag ?lskar dig s? mycket. "Den andra stora grafiska symbolen i samlingen ?r chevronen, ett ?terkommande m?nster i indiansk ikonografi som syns i fl?cken av en pil, p?rlor och pansarbr?stplattor. Nike Air Huarache Mujer Sp?r av chevronen ?r ocks? djupt inb?ddad i lacrosse; kollektionens hoodie anv?nder symbolen f?r att efterlikna armb?gsplattor, vilket ger ett viktigt skydd f?r Thompson i Nike Air Max Vision Mujer spelets v?rme. Sju barer, som st?r f?r numrets betydelse i N7-samlingen (dess uppdragsutl?telse Nike Air Max 90 Femme Rose lyder: "I varje ?verl?ggning m?ste vi ?verv?ga effekten av v?ra beslut p? den sjunde generationen"), komponera det klassiska m?nstret.
Sign In or Register to comment.